
Upute u PDF-u
Upute u PDF-u možete preuzeti ovdje.
Upute u PDF-u možete preuzeti ovdje.
Otvaranjem nove godine pripremate podatke poduzetnika za rad u novoj godini. Kraj godine se može napraviti u bilo kojem trenutku. Kod otvaranja godine prebacuju se podaci iz "prošle" godine u tekuću. Moguće je prvo prebaciti samo dio podataka npr. matićne podatke (kupci, dobavljaći, artikli) a naknadno prebaciti stanje kupaca i dobavljača.
1. Pod "Ukupan iznos" upišete iznos sa računa
2. Označite kvačicu na "PDV obveza nastaje odmah" (računi iz EU se prikazuju u PDV obrascu na datum računa a ne na datum njihovog plaćanja)
3. Unesete iznos računa pod isporuke/prijem dobara iz UE (ovaj stupac definira kolonu u knjizi URA)
Kod svake nabave robe potrebno je napraviti primku. Primka je definirana sa zaglavljem i stavkama. Zaglavlje sadrži podatke o dobavljaču, datumu nabave i poslovnici u koju se zaprima roba. Stavke sadrže podatke o nabavljenoj robi (količina, cijena, marža...)
Uplate je moguće definirati na dva naćina:
Klikom na tipku "Uplata" otvara se maska za upis gdje se upisuje datum plaćanja, uplaćeni iznos i broj izvoda na kojem je definirana uplata. Uplaćeni iznos prenosi se u IRA/URA i KPI.
Prednost vođenja uplata preko evidencije tradžbina i obveza je mogućnost vršenja djelomičnih uplata tako da se samo dio koji je plaćen prenosi u KPI, IRA/URA.